vrijdag 28 augustus 2020

Opgeruimd staat netjes

Laat ik het nu heerlijk vinden om regelmatig van project te wisselen. Een leuk stofje, een geweldig patroon, breien, haken, borduren, tekenen, patchwork ga zo maar door. Er staan altijd een paar sokken op de pennen en ligt er ergens in de kamer een borduurwerk. 

Tot nu toe heb ik voor het opbergen van alles gebruikt. Dozen, plastic tassen, papieren tassen, stoffen tassen. Een rommeltje dus. Het wordt tijd dat dit veranderd. Een paar opbergzakken maken moet toch wel tussendoor kunnen. Nou een paar? Gelukkig is er ook wel eens wat af. 



De maat wel even aanpassen maar op het internet kan je een beschrijving vinden van cadeau-zakjes, zelfs een YouTube filmpje is beschikbaar. 

Ik naai er zelf nog een zakje op waar ik een aantekening in kan stoppen of kan vermelden wat er nu in de opbergzak zit. 

Binnenkort maar eens in de lappenmand duiken. 




Een rekje om de opbergzakken op te hangen heb ik al. Nu nog aan de slag. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten