zondag 11 november 2018

Kerst haken

Weer een WIP (work in process) klaar. Een aantal sneeuwvlokken had ik al gehaakt voor 5 slingers. Uiteindelijk zijn het er 25 geworden en 5 sneeuwballen. Sneeuwvlokken met verdunde houtlijm verhard en ze aan een gehaakte ketting vastgezet. Het zijn echt winter slingers geworden maar ik ga ze zeker met Kerst al aan de deur hangen. Nu hangen daar de herfst slingers.
















Ondertussen ben ik ook een eierenschort aan het haken voor de zus van mijn schoondochter die een B&B in Portugal heeft met man en zoon. Ik had er nog nooit van gehoord van een eierenschort. Lang leven Google. Nog geen foto anders is het geen verassing meer.

Het A-4tje voor de maand november is af. Ik begin nu wel aan het A-4tje voor de maand december. December is een drukke maand en dan weet ik zeker dat ook dit A-4tje af komt.


3/12

Ondertussen is het wel echt herfst in de tuin, 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten