zondag 7 oktober 2018

Lampionnen haken

Op het internet vond ik een leuk patroon om lampionnen te haken. Nu heb ik erg veel restjes brei- en haak garen en Sinter Maarten op 11 november komt er weer aan.
Van de zomer kan ik ze gebruiken voor onder de overkapping. Hoe ik ze ga ophangen weet ik nog niet. Voorlopig nog maar een aantal maken. I.p.v een ijzeren ring heb ik gewoon ijzerdraad gebruikt en een plastic bloempot van doorsnee 15 cm als malletje. 5 Keer het ijzerdraad wikkelen om de bovenkant van de bloempot en we hebben een ring waar ik de bovenkant van de lampion dan weer aan vast haak met vasten. Het patroon zelf is van By Claire

Natuurlijk ben ik afgelopen week weer verder gegaan met borduren van het 2e A-4tje die ik gepland heb voor de maand oktober.
 En niet vergeten heerlijk gewandeld en genoten van het mooie weer.
Egboetswater

Geen opmerkingen:

Een reactie posten