zondag 28 oktober 2018

Wintertijd

Vreemd maar het blogbericht van zondag 28 oktober is verdwenen. Ik snap er niets van.
Opnieuw dus de update van zondag.

Vandaag, zondag 28 oktober,  is de wintertijd ingegaan. Inderdaad de natuur heeft ook op de kalender gekeken. De winterjas kan uit de kast.

Deze week wel erg productief geweest en wel 3 pakketjes uit de voorraad afgemaakt.

Eerst 'Kip! Ik heb je' van De Quilt Ster





Verder de Dear Bunny een patroon van Bobbin.



Als laatste Pins & Needles van Ellies Quiltplace




Een paar weken geleden heb ik een stuk tak afgeknipt van de Kardinaalshoed die in de voortuin staat. Deze is prachtig rood in de Herfst. De gedroogde tak heb ik in mijn andere verslaving geplakt namelijk de Happy Planner.



Deze week mag ik van mezelf ook weer verder met het borduren van het derde A-4tje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten